CELE PATRU VALORI KNAUF





CELE PATRU VALORI KNAUF

Valorile ca bază a acțiunilor sustenabile

Knauf crede cu tărie că doar o companie bazată pe valori poate oferi garanția unei creșteri sustenabile și a identificării soluțiilor potrivite la toate provocările viitorului. Aceste principii sunt fundamentul companiei și după ele se ghidează angajații Knauf chiar și astăzi.

Busola interioară oferă orientare

În 2012, aceste valori au fost reformulate și stabilite ca un soi de busolă interioară, aplicată întregului grup Knauf. Valorile, care se bazează pe misiunea și viziunea companiei, au fost dezvoltate în cooperare cu însăși familia Knauf, aceasta fiind inițiatoarea procesului.

COMPETENȚĂ PRIN APLICAREA VALORILOR

Menschlichkeit

Noi ne vedem pe noi înșine, pe clienții noștri cât și pe toți cei care sunt implicați în acțiunile noastre ca parte a unei mari familii. Noi susținem justețea, integritatea și respectul atunci când interacționăm unii cu ceilalți. Ca model de urmat pentru societate, noi ne asumăm angajamente sociale și tratăm mediul înconjurător cu respect.

Parteneriat

Avem încredere unii în ceilalți și ne bazăm pe acțiuni reciproce. Ca echipă ne susținem ori de câte ori este posibil. Suntem de încredere și loiali.

Angajament

Ne asumăm responsabilitate pentru munca depusă luând mereu în considerare posibilele urmări ale deciziilor noastre. Suntem complet angajați pentru oferirea de soluții și produse de cea mai înaltă calitate. Ne dezvoltăm împărtășind mereu cunoștințele noastre și întotdeauna luând în considerare succesul comun.

Antreprenoriat

Acționăm în mod pragmatic, suntem orientați spre rezultate și fructificăm oportunitățile. Datorită antreprenoriatului său, Knauf s-a dezvoltat de la o afacere de familie la un grup de companii active la nivel global, grup deținut de către o familie. Creăm continuă creștere bazându-ne pe spiritul de pionierat, pe inovație și disponibilitatea pentru a accepta schimbarea.